De Vintage Photobooth is erg populair, dus wacht niet te lang met het reserveren. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Een photobooth is geschikt voor van alles. Voor bruiloften op de hele dag of alleen het avondfeest. Voor evenementen, bedrijfsfeesten, beurzen en zelfs verjaardagsfeestjes.
De Vintage Photobooth is de toevoeging aan jouw feest of zakelijk evenement. Het is net een extra interactie wat de gasten erg waarderen. Ze gaan naar huis met een tastbare herinnering.
Er is niet standaard begeleiding aanwezig. Voor 35,- excl. btw per uur kan dit wel! Bij carnavalsfeesten is het verplicht om begeleiding erbij te boeken.
De foto’s worden automatisch afgedrukt op twee printjes van 15×5 cm of een printje van 15×10 cm. Ook is er een QR-code en e-mail knop beschikbaar, om de foto’s digitaal op je mobiel op te slaan.
Als opdrachtgever ontvang je alle foto’s nog digitaal na.
De Vintage Booth is zorgvuldig met de hand gebouwd en in elkaar gezet. Ook zit hier een professionele camera, grote printer en goede flitser bij in. Kwaliteit gegarandeerd dus. En we blijven 24/7 bereikbaar tijdens de boeking. Én de photobooth wordt gebruiksklaar opgezet en afgebouwd, zodat jullie hier geen omkijken naar hebben!
In de week na de opdracht ontvangen jullie als opdrachtgever de foto’s digitaal na.
In de tijd dat de photobooth op locatie staat zijn we meestal maximaal een half uur op afstand van de locatie. We zijn bereikbaar en waar nodig zijn we snel ter plaatse. Ook kunnen we de photobooth van een afstand bedienen.
Het printje dat uit de printer komt is volledig te personaliseren. Lever je trouwkaart aan in PDF en wij kunnen er iets moois van maken. Ook mag je dit zelf maken, vraag hiervoor even naar de templates.
We hebben voor de Vintage Photobooth één stroompunt nodig. We hebben een haspel van 10 meter.
Ja, vanaf 15km buiten Westervoort wordt er om reiskosten gevraagd van 0,49 cent per km.
De Vintage Photobooth wordt gebruiksklaar opgezet en getest. Daarna is deze meteen te gebruiken. Aan het einde van het feest of evenement halen we deze weer op. We ontzorgen jullie dus met het op- en afbouwen.
De Vintage Photobooth moet altijd overdekt staan. Als deze buiten staat, dan het liefst onder een tent waar deze niet nat kan worden. Ook is een harde, stevige en rechte ondergrond belangrijk.
Onze vintage photoboth heeft minimaal 1 meter breedte en 3 meter diepte nodig. Zorg ervoor dat er ook een stopcontact in de buurt is.
Ja, om de boeking officieel vast te zetten, ontvang je een aanbetalingsfactuur van 10%. De overige 90% moet voldaan zijn voordat de boeking plaatsvindt.
De Vintage Booth is zorgvuldig met de hand gebouwd en in elkaar gezet. Ook zit hier een professionele camera, grote printer en goede flitser bij in. Kwaliteit gegarandeerd dus. En we blijven 24/7 bereikbaar tijdens de boeking. Én de photobooth wordt gebruiksklaar opgezet en afgebouwd, zodat jullie hier geen omkijken naar hebben!
De Vintage Photobooth kun je al huren vanaf 445,- voor 3 uur. Bekijk alle pakketten en extra opties op de pagina Vintage Photobooth huren.